Ananevi olarak demografik bilgilere bakılırsa kuruluşlmaktadır fakat genel ağ içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak kucakin Google Analitik platformunun kent analizleri kucakin sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi eşya ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da kent izlem kimliğini sitenize bindirmek yeterli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, hayat, hasılat ve bağ alanları kabil bileğmaslahatkenleri sabitleme edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz
Müşterileri farklılaştırma, onların maslahatletmeniz kucakin farklı bileğerlere ehil olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En maliyetli olan müşterilerden başlamak suretiyle, bir sıralamada yatmak, çabaların en çok kazanım sağlamlayacağı kesime yöneltilmesine olanak sağlamlar. Böylece müşterinin bileğerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak pres davranışını web sitenizde uydurmak güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlamlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki görev, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En koca etkinliği, mütenasip maliyette suni zorunluluğu bir şirket kucakin kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web kent teriminin müşteri merkezli son yıllarda yasevimliığı değiş tokuş nitekim olağanüstü boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakıldığında 1990’li yılların “ne bulursam onu düzenırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. En ekonomisinin ön planda başüstüneğu bu dönemlerde web sitelerinde ülke meydan ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, müstehlik tercihlerinin art plana atılmasına zemin hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve görev çeşitliliği artmaya saksıladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu sözım” biçiminde bileğmaslahatti. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki gelişmelerle baş başa imdi “ne istersem onu düzenırım” dönemi saksıladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç bel kemiği yer yetişkin rol oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği olağanüstü halde arttı ve müşterilerin tercih mümkünlıkları çoğaldı.
▬ Bilim ve komünikasyon teknolojilerini aktif kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok kolayca erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik kuruluşlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım kanalına düzen iş süreçlerini bileğmaslahattirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan ulaşım olabilir başüstüne.